måndag, maj 07, 2007

Nog inte helt frisk

Suget efter chips blev för stort. Tänkte att jag bara skulle skutta ner till Netto, men där fanns varken chipsen jag suktat efter hela dagen eller youghurten som jag måste ha till frukost numera. Så jag tänkte att det var lika bra att gå bort till ICA, solen sken ju trots allt. Sagt och gjort... Handlade det jag skulle och sen gick jag hem. Och när jag kom hem var jag helt slut... Och då menar jag verkligen helt slut. Huvudet dunkade och hela kroppen var slut... Så jag har kommit till insikt om att jag nog inte är helt frisk.
Men chipsen och dippen var underbart goda. Såååå värt det, trots att jag knappt orkar resa mig från sängen nu.

1 kommentar:

Maria. sa...

Haha, jag var också chipssugen på netto häromdagen men när de inte hade dem jag ville ha sket jag i det istället. Tack för stödet i hjälm-frågan. Manne sa också att det är livsfarligt att cykla i gbg. Ska väl inviga åbäket imorgon. wish me luck;-)