tisdag, maj 22, 2007

Sockerchock

Nu är jag helt utmattad. Har slitet med min uppsats i många timmar nu. Börjar få nån form av grepp om det nu. Fast nu är läget inte helt hundra längre, mår lite lätt illa av allt socker. Kanske lite mat vore bra som omväxling?
Håkan Hellström ylar "hur kan dom tro på evig kärlek?" för mig just nu. Gissa låten! Det är bra jobbat om man gissar rätt alltså... Undrar just vad grannen över mig har för sig förresten, låter som någon form av försök att ta sig igenom golvet...
Jag tror att jag kanske kan bli klar med uppsatsen den här veckan. Chansen finns, men då får jag jobba på. Men det borde gå faktiskt. Men nu är det färdigjobbat för idag. Snart är det besök på Vinge som gäller. Kanske borde byta om, mysbyxor och städtofs kanske inte är helt rätt? Nej?
Imorron ska jag hinna en sväng på stan och leta bralls... Vore skoj med ett par nya alltså. Till den stora festen imorron. Det ska bli så roligt. Kanske borde gå till pystemet också... Eller, jag har nog så jag klarar mig tror jag. Det blir nog bra.

Inga kommentarer: