torsdag, maj 24, 2007

"Do you want a taxi? Nej, jag har cykel!"

Det är gårdagens citat alltså. Sagt av Henkan runt kvart över fyra utanför BK. Den engelsktalande taxichauffören förstod inte riktigt. Det var roligt. Henkan är rolig.
Idag är vätskebrist bara förnamnet. Lite tungt idag alltså. Framför allt så är jag trött trött trött. Gårdagen var rolig. Förfesten var underbar. Själva festen var inte mycket att hänga i julgranen. Och efterfesten uteblev. Och det kanske var tur, för jag var ändå inte i säng före fem. Mina fötter är lite lätt misshandlade. Hade sjukt ont i fötterna sista biten hem... Det var en underbar känsla när jag kom innanför porten och kunde ta av mig skorna.
Ont i huvudet har jag också. Inte bra det här. Om några timmar är det dags för räkkryssning. Hur ska det gå? Får nog söka lite support hos Joel alltså.

Inga kommentarer: