fredag, maj 04, 2007

Jag borde inte...

Jag borde inte gnälla mer på min handledare, för det måste vara ganska tröttsamt att läsa om. Men jag måste. Jag är nu officiellt irriterad på honom. Men men, han får till måndag på sig innan bitterheten ska drabba honom. För idag är det fredag och då ska man ju inte stressa upp sig över pluggandet utan istället ladda inför helgen. I alla fall om jag får bestämma.
Kan egentligen inte påstå att jag har så överdrivet mycket att skriva om idag. Mitt liv är lite same old just nu känns det som. Har anmält mig till Diplomeringen nu. Min handledare måste ju fått tummen ur innan dess. Det finns inga alternativ. Har en massa grejer som jag borde fixa idag. Men inte så överdrivet mycket motivation. Jag är deppig över att jag inom en mycket snar framtid kommer vara arbetslös. Det suger rätt hårt faktiskt...

Inga kommentarer: