tisdag, maj 08, 2007

Det kan gå åt två olika håll

Den kommande hösten kan gå i två olika riktningar. Antingen så kan det bli den bästa hösten nånsin. Jag får ett jobb som jag trivs med och en lägenhet jag gillar. Både Kent och Lars Winnerbäck släpper nya skivor och ger sig ut på turné. Det kan bli så vackert det där. Det andra hållet det kan gå åt är en redigt mörk höst. Arbetslös och kvar på Handels. Inlåst i studentlyan och nerdeppad till de nya plattorna...
Jag hoppas ju förstås på det första. Men det är osäkert just nu alltså. Hur mitt liv än artar sig så är det i alla fall ett faktum att BÅDE Kent och Winnerbäck släpper plattor och ger sig ut på turné. Så sweeet. Nya plattor är alltid upplyftande och jag tror inte att varken Kent eller Winnerbäck kommer släppa något som gör mig besviken.
Är fortfarande lite fundersam gällande skinnjackan... Får den mig att se tjockare ut än jag redan är? Har skuttat runt i olika outfits nu och det kändes helt okej. Det är nog mest en vanesak. Eller? Känns som ett stort beslut det här... Märks det att jag helt plötsligt har väldigt mycket fritid eller? :)

Inga kommentarer: