lördag, maj 05, 2007

Lördagseffektiviteten!

Nu är det sol ute! Så det blir nog grillning framåt kvällen. Det låter bra det. Dock ingen alkohol för min del känns det som. Jag borde, för min hälsas skull, ligga lite lågt med alkoholen ett tag nu. Men vi får väl se hur det går med det. Brukar ju gå sådär...
Idag har jag i alla fall varit duktig. Städat förrådet! Det var dags för det, nu hänger vinterjackorna i förrådet och stövlar och vinterskor är bortplockade. Nu har jag gjort plats för mina vår- och sommarskor istället. Men dom får ju inte riktigt plats trots detta, men ändå :) Sen har jag rensat avloppet i duschen också. Det var rätt äckligt faktiskt.
När man städar sitt förråd inser man hur mycket grejer man faktiskt har. Undrar just om man verkligen behöver alla dessa grejer. Har varit duktig och rensat ut en hel del dock. Lite vårstädning :)

Inga kommentarer: