måndag, februari 16, 2009

Äntligen hemma...

Den här dagen har varit lång och gått i ett i ett. Från att jag kom till jobbet kl. 7.30 imorse har jag tröskat på. Vet inte om jag egentligen fått så mycket konkret gjort, men det är struktur på mitt arbete nu i alla fall. På den privata sidan har jag dock hunnit med en hel massa. Fixat såna där grejer som man bara skjuter på, haft körlektion och tränat. På körlektionen fick jag köra på 90-väg för första gången. Det gick helt tokigt snabbt kan jag meddela. Känner mig inte riktigt trygg med sånt än, men det kommer väl. Lektionen gick över lag ganska bra tycker jag. Min brister blev rätt tydliga, vilket ju är bra, eftersom vi då vet exakt vad det är vi måste öva mer på. Efter att ha spanat på vägskyltar på långt håll har jag dock insett att det nog tyvärr är dags för nya och starkare glajjor. Känns inte riktigt som att jag har råd med det just nu. Men men, det är väl bara att gilla läget helt enkelt.

Träning blev det också. Step-pass. Ny instruktör, eller ny och ny, men jag hade aldrig varit på hennes pass förut i alla fall. Det var lite krångligt måste jag säga. Så jag fick kämpa för att hänga med, men det tog sig på slutet. Var i alla fall helt slut när jag till slut landade i min soffa. Snart får man gå och lägga sig!

Dag 14 utan godis (med ett återfall).

Inga kommentarer: