lördag, februari 28, 2009

Uppe med tuppen

Slog upp de blågrå kvart i åtta, pigg och utvilad. Utanför fönstret sken solen. Underbart!

Har såhär långt hunnit med en tripp till bageriet och inhandlat färskt bröd. Sen har jag ätit upp brödet till frukost. Det var gott. Nu ska jag snart ta mig ann katastrofområdet som kallas mitt kök. Det behöver diskas. Och bänkarna behöver torkas av. Men det ska nog gå ganska fort. Har också ägnat mina älskade växter lite tid såhär på morgonkvisten. Dom behövde lite omvårdnad.

Innan gymmet ska jag ta en sväng på stan tänkte jag. Optikern ringde igår och meddelade att mina glasögon kommit nämligen. Så jag tänkte hämta dem och sen fixa några små ärenden. Sen träning och sen hem för lunch, dusch och piff.

Jag är på topp idag, hoppas att det är bra med er också!

Inga kommentarer: