torsdag, februari 12, 2009

Tröttmössan

Jag är trött och lite frusen. Men jag tror inte att man ska gå och lägga sig klockan halv åtta, för det är för tidigt. Får hålla ut till klockan nio.

Skulle ha tränat idag, men passet blev inställt, instruktören hade visst fått magsjuka. Stackars henne. Men för min del var det ganska bra, för jag hade en del kvar att fixa på jobbet. Hann klart med det mesta nu i alla fall, så förhoppningsvis kan jag smita i hyfsad tid imorgon. Kanske ska träna då. Beror på dagsformen.

Hade körlektion imorse. Tycker faktiskt att det gick ganska bra. Men jag måste bli mer kaxig i trafiken enligt min körskollärare. Det får jag jobba på helt enkelt. Men det är lite läskigt att köra fort ju. Och imorse hade det ju kommit en massa snö också, så man visste inte riktigt om det var halt eller inte. Men som sagt, jag tycker själv att det gick ganska så bra.

Det är verkligen helt underbart att det är fredag imorgon. Ska passa på och sova ut den här helgen. Känns som att det verkligen behövs. Kommer bli en mycket lugn helg med andra ord. Sådana helger behöver man ibland, för att ladda upp inför partyhelgerna...

Dag 11 utan godis.

Inga kommentarer: