lördag, februari 14, 2009

Snipp snapp snut

Godiset är slut!

Snart börjar Melodifestivalen. Hoppas att låtarna är bättre än förra veckan. Det vore hemskt trevligt eftersom det var rätt uselt förra veckan. Har dock inga enorma förhoppning, brukar inte vara mer än en eller två låtar varje år som är nått att ha. Ikväll hade jag gärna gått ut och festat istället för att sitta hemma. Är på en sånt humör. Men jag får håll ut i två veckor till. Sen ska någon av mina nya fina kjolar få komma ut och dansa. Och partystövlarna. Har samlat på mig en del fina kläder nu som jag inte fått tillfälle att använda än. Men snart är det ju två partyhelger på raken, så det blir nog bra där. Ser fram emot Göteborgsbesöket mycket också. Saknar alla där nere!

Uppdatering 21:28: Det var väl en himla tur att Måns gick till Globen, för han var ju faktiskt bäst ikväll. Jag tyckte dock att Markoolio och Lassa Lind var bättre än dom där blonda tjejerna. Men det är ju bara min åsikt.

Inga kommentarer: