måndag, februari 09, 2009

Jag + min soda streamer = perfect match

Jag tycker väldigt mycket om min Soda Streamer. Den är flitigt använd här hemma. I övrigt så har den här måndagen förflutit ganska smärtfritt. En vänlig själ från bostadsbolaget har varit här och fixat mitt stopp i avloppet. Det uppskattar jag väldigt mycket. En vänlig själ på billighetsfrisören på stan har klippt mitt hår för 180 kr. Det var också bra. Jag insåg att jag inte kunde vänta med klippning tills jag bestämt mig för hur jag ska gå vidare med den här hårfärgen. Så jag slog till på en klippning. Och jag är mer nöjd den här gången. Han var duktig.

Vad ska man säga annars... Mitt projekt med att göra bra saker för mig själv flyter på ganska bra. Några saker kvar på den listan bara... Men inte tänker jag ringa tandläkaren inte, för det har jag ärligt talat inte råd med den här månaden. Men förhoppningsvis ska tandläkaren vara den enda punkten som återstår på listan när den här månaden är slut.

Har en vision om att träna tre dagar i rad den här veckan, men det kanske inte är så hälsosamt när man inte tränat på ett tag?

Dag 8 utan godis och jag är knappt speciellt sugen längre, det känns bra.

Inga kommentarer: