lördag, februari 21, 2009

Början på slutet?

Tydligen kör vi vm i bloggning idag.

Jag hoppas att den här kvällen ska vara början på slutet på en ganska trist period. De senaste veckorna, ja i stort sett hela den här månaden, har jag känt mig ganska låg. Ni vet en sån där period när ingenting känns roligt. Jag är både rastlös och orkeslös. Inte är jag speciellt nöjd med mig själv heller. Och då syftar jag mest på vad jag åstadkommit. Fick dock riktigt bra feedback på en grej jag jobbat rätt mycket med nu i veckan, vilket kändes mycket bra, för det var från en person som inte brukar ge speciellt mycket feedback alls. Så det är ju skönt att man svacka inte syns på jobbet i alla fall. Jag hoppas i alla fall att det ska vända nu. Har en hel del roliga grejer framför mig nu, saker jag sett fram emot rätt länge. Det brukar hjälpa, då brukar gnistan komma tillbaka. Hoppas att det blir så den här gången också, för såna här svackor är inte roliga. Jag vill ju ha roligt och njuta av tillvaron liksom. Sätter mitt hopp till mars, det blir förhoppningsvis en bra månad!

Inga kommentarer: