söndag, februari 08, 2009

Var tog den här dagen vägen egentligen?

Utöver städningen hade jag ju en vision om att hinna med lite annat också. Men dagen bara försvann. Vet inte hur det gick till riktigt. Men städat är det i alla fall, vilket ju var det viktigaste. Och i kylen står fyra nylagade matlådor. Så man skulle kunna säga att jag är redo för en ny arbetsvecka. Har dock mått riktigt underligt idag. De senaste timmarna har präglats av att irriterande illamående. Men efter att ha ätit lite känns det bättre. Jag hoppas att min kropp ska börja samarbeta mer nu, gällande det här med att vara frisk. Men än så länge visar inte kroppen några tecken på det. Imorron tänker jag i alla fall inviga mitt ena par nya jeans som jag köpte igår. Dom är såååå fina!

Och ja, 7 dagar utan godis...

Inga kommentarer: