onsdag, februari 11, 2009

Snabbmakaroner?

Vet inte varför, men idag fick jag ett begär efter snabbmakaroner. Och eftersom jag är vuxen och får välja vilken mat jag ska äta till middag så blev det naturligtvis snabbmakaroner till middag. Och det var gott minsann. Det finns en risk att det blir fiskpinnar och snabbmakaroner och salladsdressing till middag imorron. Jag tycker att det är gott. Det kanske låter konstigt. Men gott är det. I alla fall om man äter det väldigt sällan. Konstigt det där, hur man får begär efter konstiga saker ibland. Tror ärligt talat inte att jag ätit snabbmakaroner och fiskpinnar sen jag bodde hemma. Och det var ju ett tag sen nu.

I övrigt är jag nöjd att halva veckan är avklarad. Träningsvärken har slagit till och jag tog beslutet att skjuta upp träningen tills imorron. Det är liksom inte roligt att köra step-up om låren inte är i form. Men imorron blir det Aerobic. Hoppas att kroppen är i form för det.

Dag 10 utan godis

Inga kommentarer: