lördag, februari 07, 2009

Slut på kontot...

Ja, nära på i alla fall. För idag har jag shoppat ordentligt på Vingåker Factory outlet. Brände drygt 2000 spänn bara sådär. Hade jag råd med det? Egentligen inte, men va fan. Så kan det blir ibland. Är i alla fall mycket nöjd med mina inköp. Med mig hem fick jag följande:
- 2 par tjusiga jeans från Tiger. Hittar man jeans som sitter perfekt så måste man köpa dem, det finns liksom inga alternativ.
- svarta gummistövlar med snörning, det var dags för att par sådana, är trött på blöta fötter.
- en rosa myströja från Puma, perfekt när den där våren kommer och man inte behöva ha tjocka jackor längre.
- en grå ulltröja från Tiger, med volanger... hur fin som helst.
- ett par skor med lagom hög klack, har letat länge efter sådana, finns knappt några utan skyhög klack nuförtiden. Men nu har jag hitta dem!

Är mycket nöjd med dagen, men man blir riktigt trött av shopping. Eller som en i sällskapet sa, det tar på krafterna att göra av med pengar. Så nu ska jag spendera resten av den här dagen på min soffa framför tv:n. Det känns mycket bra. Imorron ska jag försöka ta mig iväg till Friskis. Vi får se hur det blir med den saken...

6 dagar utan godis...

Inga kommentarer: