söndag, februari 22, 2009

Strategi inför kommande vecka

Man borde ju använda sina söndagskvällar till att planera den kommande veckan. Så man har allt i ordning liksom. Det hade jag tänkt göra idag faktiskt.

Den här veckan ska se ut ungefär såhär:
- körlektion mån 7.45, underbar tid eller hur?!
- träning, Skivstång tisdag, Step onsdag, Aerobics torsdag och gymmet lördag. Något säger mig att alla dessa träningspass inte kommer bli av, men jag siktar på i vart fall minst två.
- glasögon, hoppas dom kommer.
- jobba, jobba jobba, lika always.
- utgång med kollegorna på lördag. Drinkar och fina kläder, lovely!
- minst 2 timmar körkortsteori!
- lite annat smått och gott...

Innan jag går och lägger mig så borde jag plocka undan tvätten som ligger högt och lågt överallt, vattna blommorna, diska... that's it tror jag. Frågan är ju hur mycket som faktiskt kommer bli gjort. Man kan ju också tycka att det borde ligga choklad i mitt skafferi. Men det gör det inte, för jag har varit och kollat flera gånger, men det finns ingen choklad där. Och det gör mig ganska upprörd faktiskt, för jag vill ha choklad! Men så kul skulle vi tydligen inte ha.

Inga kommentarer: