måndag, februari 09, 2009

Jag brukar ju inte...

Jag brukar inte nappa på såna där utmaningar från andra med listor om sig själv som man ska fylla i. Men nu är ju lite uttråkad och kände att den här hade en sån härlig touche av fjortis över sig, så jag är nog tvungen att fylla i den...

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Ja, enormt mycket singel faktiskt.
2. Är du lycklig? Det går väl lite upp och ner, men mer lycklig än olycklig i alla fall.
3. Är du uttråkad? Just nu är jag nog det ja...
4. Är du ledsen? Inte för tillfället.
5. Är du italienare? Nope...
6. Är du cool? Vad svarar man på det?
7. Är du från Irland? Nej, men jag gillar deras öl.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp, gifta två gånger faktiskt. Med varandra.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek kanske, men förälskelse.
2. Har du någon gång blivit sårad? Jo, det har ju hänt ett par gånger.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Tänkt på? Kanske det...
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Japp.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Haha, jodå...
6. Har du haft en hemlig beundrare? Vet inte... ingen som gett sig till känna i alla fall.
7. Är du kär? Nej...
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Ja, förutsatt att jag hittar nån lämplig karl.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? Varken eller.
2. Hår eller ögon? Ögon!
3. Katter eller hundar? Jag gillar ju inte direkt djur.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner, helst dom jag redan har!
5. Coca-Cola eller Pepsi? Beror på humör, men det ska vara Cola light eller Pepsi Max
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Utekväll måste jag nog säga.
7. Pengar eller lycka? Lycka!
8. Dag eller natt? Natt kanske...
9. Msn eller mobil? Mobilen, vad gjorde man innan man hade en sån?

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Tror ärligt talat inte att jag nånsin försökt smita hemifrån.
2. Brutit nåt? Inga ben eller så, men kanske något löfte nån gång...
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, men hur ska man annars lära sig nått om livet?
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, och jag är inte så sugen heller.
5. Ljugit för någon du tycker om? Kanske...?
6. Ätit en hel tårta? Nej, tårta är inte riktigt min grej.
7. Gjort bort dig offentligt? Det har jag säkert gjort.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Har inte direkt några ex.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Gillar ju som sagt inte djur...
10. Velat försvinna? Jo, så har det känts ibland.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Ringde Åsa i lördags och meddelade att vi var på g...
2. Telefonsamtalet du fick: Bovärden ringde förut idag och meddelade att hon skulle komma och fixa mitt avlopp
3. Personen du var med: Umgicks med mina kollegor på jobbet.
4. Roligaste grejen som hänt: Senaste riktigt roliga var utekvällen i Västerås förra helgen.
5. Du skrev till på myspace: Myspace? Jag börjar visst bli gammal.
6. Du kommenterade: Säkert nått underhållande på jobbet eller nått på Facebook.
7. Du tillbringade natten med: Det närmsta jag kommer där är väl att jag umgicks ungefär halva natten med folk förra lördagen...
8. Du kramade: Kan ha varit mamma...

Jaha, så spännande liv har man tydligen inte... Kanske dags att gå och lägga sig så man orkar upp tidigt imorron och förebereder sig för en intensiv dag på jobbet.

Inga kommentarer: