tisdag, februari 10, 2009

Helt slut...

Det blev en lång dag idag. Hade ganska mycket att göra och sen bestämde jag mig för att gå och träna med Annis. Detta innebar Skivstång (alla ställen som inte är Friskis kallar det Bodypump) 75 min kl. 18.30. Så arbetsdagen blev lång som sagt. Men sen fick kroppen jobba hårt. Jävlar vad jobbigt det var. Inte helt lätt att veta hur mycket vikt man skulle ha på stången när man testade första gången, men det får man prova sig fram till över flera gånger tror jag. Mycket talar för att jag kommer ha en rätt brutal träningsvärk imorgon. Men det kan det ju vara värt. Hade en plan på att gå på Step-passet imorgon, men det beslutet får vänta tills låren har visat i vilken form de tänker vara imorgon. För att köra Step med träningsvärk i låren låter enbart plågsamt.

Annars vet jag inte vad jag ska säga. Har dock bestämt mig för att inte åka till Västerås i helgen i alla fall. Jag känner inte att jag varken har råd, tid eller ork för det. Så familjen får klara sig utan mig på kalaset. Det ska de nog klara.

Dag 9 utan godis.

Inga kommentarer: