onsdag, februari 04, 2009

Min husmoderliga sida

Jag har ägnat min kväll åt att baka. Jag är ansvarig för fredagsfikat på jobbet den här veckan och jag tycker att det är lite roligt att bjuda på hembakat då. Det är ju så trist med de där vetelängderna som serveras varje vecka, och det är ju inte speciellt svårt att baka. Så på fredag blir det kladdkaka med hallonsås, favorit i repris. Både enkelt och gott.

Och så har jag bokat in en tripp till Gbg, 6-8 mars. Hoppas vi ses då!

Måste säga att min heta gryta från igår gjorde sig mycket bra i matlåda. La till en avokado och lite matlagningsyoghurt. Mycket gott får jag säga att det blev. Det är bra mat, enkelt och gott. Och hyfsat nyttigt också. Inget godis idag heller... så 3 dagar är jag uppe i nu. Det är ju bra. Nu ska jag sova.

Inga kommentarer: