torsdag, februari 26, 2009

Vad tror ni att jag är?

Svaret på frågan ovan är naturligtvis TRÖTT! Jag är jämt trött nuförtiden. I alla fall när jag är hemma. Sitter i min soffa under en mysig filt och är trött och frusen. Har träningsvärk på rätt underliga ställen. Tydligen har man en hel massa olika muskler runt höfterna och rumpan. Men det är ju ett tecken på att träningen tar, så man ska väl inte klaga.

Har shoppat lite idag. Ett par jeans och en kjol. Det kändes rätt, även fast jag skulle ligga lågt med shoppingen den här månaden. Men en shoppingrunda är man ju värd innan man drar åt svångremmen. Så det så!

Imorgon är det fredag... hur gött är inte det? Jag tycker att det känns helt ljuvligt faktiskt. Och jag har redan handlat hem både mat och godis till imorron, så det är bara att rusa hem till soffan när arbetsdagen är slut. På lördag ska jag och Åsa till gymmet för att tillsammans se fåniga ut i alla de konstiga maskinerna. Sen är det piffning, middag, förfest och utgång som gäller. Det ska verkligen bli superskoj!

Inga kommentarer: