lördag, februari 14, 2009

Hårrapport 2

Jag vet inte om jag är helt nöjd med håret faktiskt. Det är svårt att säga, för det ser så olika ut i olika ljus. Men jag vet inte om jag vågar göra nått mer med det nu, för nu är mitt hår så fasligt torrt att det skulle kunna reagera hur underligt som helst på minsta toning. Därför blir det nog till att låta håret vara åtminstone en vecka. Några attacker med silverschampo kommer det dock bli, för de gula tonerna måste reduceras. Just nu har jag avokadoolja i håret. Det ska tydligen vara mycket bra för torrt hår. Hoppas att det hjälper lite.

Angående långpromenaden så blev den ganska exakt två timmar. Och på Willys fanns mycket riktigt det jag var ute efter. Känns bra. Skönt att röra på sig lite, då kan man slappa på soffan sen med gott samvete. Om det är lika fint väder imorron siktar jag på promme då också. Och kanske träning, vi får se.

Inga kommentarer: