fredag, februari 20, 2009

Fredag!

Äntligen helg! Det känns mycket bra. Arbetsveckan avslutades med en spurt, och jag fick en hel massa gjort idag faktiskt. Så det känns som en skön avslutning på en ganska seg vecka. Helgen blir hyfsat lugn... lite middag och vin med några kollegor imorron, men annars inget inplanerat.

Eftersom det är fredag så har ju jag tvättid. Hade inte tvättat på ett tag nu, så det var ett ordentligt berg som jag alldeles nyss släpade ner till tvättstugan. Det vore väldigt skönt med en egen tvättmaskin. Det ska jag nog satsa på i mitt nästa hem.

Idag äter jag godis och annat gott. Har bestämt mig för att det här får bli en frossardag. Även morgondagen kommer att bli kaloririk eftersom det ska drickas vin. Men om man som jag är duktig större delen av tiden så får man frossa ibland. Det är inte mer än rätt.

Inga kommentarer: